It was golden when the day meet the sun.

Sitter och väntar på att maten ska bli klar. Är fruktansvärt trött och svälter nästan lite. Det har varit en jobbig dag. Nationella i engelska på morgonen, vilket resulterade i att vår kära sovmorgon togs bort. Var nervös hela morgonen innan provet och vågade knappt gå upp ur sängen. Jag kunde känna den enorma pressen av att vara tvungen att prestera bra så jag får mitt MVG. Hoppas, hoppas verkligen jag klarade. Dock var ju listening delen inte så lätt som jag hoppades. I början kom svaren på frågorna inom loppet av säkert 30 sekunder. Jag fick lite panik om man säger så. Jag och Malin tittade på varandra och hon såg väldigt chockad ut. Hennes face var priceless. Jag kan fortfarande se det framför mig.

Somnade med musik i öronen igår lite efter nio. Vaknade sedan vid tre av att iPoden dunsade i golvet. Hoppsan! Nu ska jag komma på artiklar till min tidning jag ska göra på multimedian. Känner mig fantasilös idag, men men. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0