Gubbar och liknande

Idag har varit en stressig dag om något. Började bra med lugn mattelektion och sedan bar det iväg mot friskis och idrott. Gjorde vårt rörelsepass, vi var tvungna att dra över på tiden vilket gjorde att vi missade bussen. Två gånger. Jag blev jätte irriterad och fick like halvt panik. Studiofotograferingen blev fösenad och vi han inte äta lunch. Det blev jordgubbar medans vi fotade och senare på resursmatten. Omprov på ekvationer efter det och tja det gick inte sådär bra precis.
    Men nu är jag i alla fall hemma, jag har ätit middag och redigerat bilder. Såg även Usain Bolt springa 300m nyss. Jag är ju lite friidrottsnörd så det blir nog dagens höjdpunkt. Han är en gud på att springa!
   Här kommer lite bilder från fotograferingen med Milla idag:








Alla bilder tillhör juuuss.blogg.se och millaismyname.blogg.se!

Alla är inte redigerade ännu. Slänger upp fler imorn efter pianolektionen. Nu ska jag umgås med min familj.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0