The art of living!

God middag på er!

Sitter och lyssnar på The Auditions nya skiva. Den är något jag lär bli beroende av, men i alla fall.
   Igår kväll var mycket nice och mysigt. Linneas födelsedag firades hos henne i Harphult. Vägen dit var minst sagt intressant. Det tog ett tag att åka dit. Det var dimmigt och Malin W trodde en varulv skulle hoppa ut på vägen, vi körde fel håll men kom dit till slut. Det var nästan mörkt, dimmigt och skog överallt. Jag som trodde jag bodde mitt ute i ingenstans! Antar att det finns dem som lyckats slå mig. Jaja. Tack för en bra kväll tjejer! Bilder kommer när jag har fått dem :D

Mammsen min kom in med en stor smothie till mig nyss!

Ha en bra söndag. För min del består den utav läxor.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0