Fun, fun, fun

Kom hem med bussen för en timme sedan. Igår åkte jag till Åhus för att grilla och sova i Beas stuga. Jag, Bea, Sigge, Johanna, Malin och Joel tog bussen från stan och mötte upp Milla, Sandra, Plag och Felix. Vi började elda när grillplatsen blev ledig och som tur var fanns det glöd kvar. Plag åkte hem innan dess men ingen vet varför. Felix dumpade oss när vi skulle hämta ved och kom inte tillbaka. Milla och Sandra åkte hem och senare på kvällen var det bara jag, Bea, Sigge och Johanna kvar.
   Vi satt kvar på stranden hela natten. Jag och Johanna låg och sov och jag vaknar av att Bea nästan skriker Anton Åfelt. De hade tydligen kommit tre killar i skogen och de blev rädda som fan för att det skulle komma och prata med oss. Men det var bara vår klasskompis som ville ha en tändare. De blev väldigt lättade över att det inte var någon läskig främmande snubbe.
   Innan på kvällen hade Bea och jag stött på två killar.
Kille: Hej
Bea: Hej
(Antar han inte hörde)
Kille: Varför svarar ni inte?
Bea: (Något i stil med, kommer inte ihåg) Säg det du.
Kille: Vad heter ni?
Bea: Beatrice och Josefin
(Vi går där ifrån)
Kille: (När de har cyklat en bit) You break my heart!
   Men i alla fall så gick solen till slut upp och vi fotade som galningar! Vi packade ihop och stack till stugan för att sova och steg upp vid middag. Köpte mat på ica kvantum och for vidare till stranden.
   På vägen hem när bussen skulle köra in i Broby körde han fel. Han var nog sommarvikarie eller något sånt.

Nu ska jag redigera bilder sedan kommer det upp fler bilder från midsommar och sen Åhus.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag fattar inte, vad hände med Malin & Joel egentligen? o.O

2010-06-29 @ 15:16:37
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0