Yellowcard is my true love

Just nu sitter jag inne på mitt rum och är överlycklig! En disskution om Yellowcard och vilken som var deras bästa skiva lades precis upp på absolutpunk. Jag är så glad övar att ingen har glömt bort dem. Trodde nästan jag är den enda som fortfarande är helt förälskad i dem. Men det visar ju sig inte vara så!
   Jag kommer fortfarande ihåg dagen då jag upptäckte dem. Det är märkligt enligt vissa men sant. Jag satt vid pappas dator och kom över Only One på youtube av en slump. Det var i februari 2007 och idag står deras album på högsta hyllan i cd-pelaren. Där endast de bästa får äran att vara! De står även där ensama. Inte ens You Me At Six förtjänar att stå där än. Men snart flyttas de nog upp ett hack!

Idag har jag varit i Kristainstad hela dagen med Syrran, Axel och Lucas. Det råkade bli så att jag köpte en ny smurf till min samling och ett linne med texten Rock is my true love. Mot kvällningen blev det bio och jag kom hem för cirka en timme sedan.

Imorgon ska jag hjälpa mamma måla garaget och bättra på solbrännan.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: höhö

bemastra :F

2010-06-18 @ 23:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0