Lilli rose

Sitter i köket och lyssnar på Kids In Glass Houses och väntar på bättre tider. Nej men jag har inget att göra. Hoppas klockan kan bli halv 11 så jag kan cykla ner till sationen. Japp, ni läste rätt. Josefin Svensson ska cykla till bussen. Det är ovanligt men kommer nog bli vanligare de sista veckorna i skolan nu. Och det känns bra! Funderar på om jag ska dra redan nu. Mamma sa att det skulle regna och det har inte börjat än. Så kanske borde cykla innan det börjar. Men då får jag sitta hos mamma och tråka, dock är det bättre än att bli blöt och sabba den snygga frillan jag fått till idag.

Ska packa ihop mina saker och plocka fram cyklen. Den står i det NYA garaget! Det är snart färdigt, bara fönster och dörrar kvar om jag inte har fel.
//Juuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0