Det var tider det!

Har precis letat som en galning efter kvittot till mina hörlurar. Hittar inte det någonstans! Det är sjukt frustrerande. Så typiskt att slarva bort ett kvitto när man behöver det. Jag har alla andra kvitton på elektronik saker köpta på onoff men inte det till hörlurarna. Men antar att jag får vara glad över att jag hittade ett presentkort på 100kr på bokhandeln. Och så blev jag jätte nostalgisk. Kom över ett häfte med dikter sedan nian och läste den vår lärare skrev. Det var precis innan vi slutade.

Inte gunga på stolen eller sitta och chilla
Mina dåliga vitsar tycktes ni inte gilla
Verb, adjektiv, subjekt eller tjat om predikat
har svischat förbi med väldig fart
Snart är gubbens traggande ett minne blott
men trots allt har ni mycket kunskap fått
Nu väntar gymnasiet med ännu högre krav
tänk då på de råd som lärarna gav
Slutligen mina vänner ber jag er
ta noga vara på allt vad livet ger

Billy

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0