Mycket, mycket, mycket

Igår kom jag hem efter två dagar i morfarssommarstuga med Emmy, Ebba och Hanna. Lägger kanske upp bilder, får se. Orkar inte slösa tid med att sitta vid datorn när det är fint väder. Dessutom har jag inte varait hemma så värst mycket. Jag sov hos Hanna lördag till söndag och sedan for vi till stugan i måndags. Innan dess var jag hos tandläkaren och bytte båge. Nästa gång jag ska dit (17 sep) sätter de in tandställningen där uppe med.
   Idag är det mammas födelsedag så ikväll ska vi ha gäster. Torsdag blir ledig och på fredag ska jag på astmaundersökning. Och på lördag kör vi nog till stugan när syrran har jobbat.

Nu ska jag städa
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0