Tiger teeth

Har varit hemma i Osby i ca en timme nu. Kom hem från skolan vid 17:15 ungefär.
Imorse såg jag Neverstore på nyhetsmorgon. Jag trodde de skulle vara med när jag satt på tåget men när jag kom ut i köket och tittade på tv:n satt Jacob där och blev intervjuad. Jag blev hur lycklig som helst och det blev en riktigt bra start på dagen. Det är inte så jättelänge tills jag ska se dem live igen (tredje gången).

På dagens multimedia satt jag mest och gjorde ingenting eftersom jag var klar med min hemsida. Jag satt och nöjessurfade i ca tre timmar, det var sjukt långtråkigt.
På engelskan gick vi igenom läxan och vår lärare är så pinsamt dålig på engelska hon kunde inte ens komma på vad facit heter. Inte för att skryta men jag tror de andra i klassen hade lärt sig mer om jag var lärare. Hon gör fel på basic saker som a/an och in/at, det borde man veta om man är lärare på gymnasiet. Jag har inte utvecklat min engelska ett dugg på en termin, det känns mer som att jag har blivit sämre.

//Juuuss

Btw. Jag vet att jag inte har laggt upp bilder sen vi åkte skridskor men det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0