The street is empty tonight

Tjosan!

Sitter och lyssnar på Big if. Är kär i empty street, fin fin låt det. Dock är saknaden efter Yellowcard stor men Big if får duga. Det är i alla fall Ryan Key.
Skolan som vanligt i dag dårra. Hade teori på idrotten, vi pratade om kroppens syresättning och mojs. Fast jag lyssnade inte så jätte noga, pratade med Inez lilla på msn. Ifall jag inte hade gjort det hade jag nog somnat. Typ slagit huvudet i tangentbordet eller något sånt. På mediaproduktionen slutade jag och Malin tidigare och tog tåget 10 i 3. Var hemma i mini Osby 10 i 4, gick sedan till mamma på jobbet och satt där tills hon slutade ca halv 7. Kom hem och hjälpte jag till med maten. Det blev marakoner och falukorv. Nu ska jag göra svenska och leta efter min upp och ner bild. Sedan blir det Glee. Får se om jag hinner duscha med innan det. Tror inte det går, men hoppas. Jag har inte duschat sedan i lördes.

//Juuuss

Remember when I was your boat and you were my sea?
Together we'd float so delicatly

But what was back when we could talk
about anything
(Fireworks-You me at six)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0