Shuffle is my best friend

Om man inte vet vad man vill lyssna på så är shuffle en bra lösning. Använder det nästan dagligen.

Idag har försäkringssnubben med flera varit hemma hos oss. Vi kommer få 50 000kr för det som brann upp, vilket är jäkligt bra betalt för det skitet. Klagar inte men det är lite otroligt. 

Vi hade spinning på idrotten idag och nu är jag lite halvt död i mina ben. Hoppas bara att jag inte får träningsvärk som in i h*lvete. Men det lär jag nog få, min vanliga tur ni vet.
På median redovisade vi konstnärerna och sedan fick vi sluta. Jag gick en lite runda med Malin och Sigge på stan sedan övergav de mig och åkte hem. Så jag gick på stan i en timme själv i väntan på min buss. Under den timmen han jag slösa 51kr. 16kr på choklad, 25kr på block och 10kr på en överstrykningspenna. Fast inget av det var onödigt. Dock hittade jag massa fina kläder som jag vill ha. Jag skulle behöva en helsvart tröja eftersom det äger jag ingen. Men mamma sa igår att vi snart åker på en shoppingtur. And I can bearly wait. Jag såg flera fin fina tröjor på Bik Bok och jag vill ha dem alla. ;)

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0