Not so much bloggin' here no

Har varit inaktiv i några dagar nu. Har jag en bra anledning? Ja, klart jag har. Min och min kära systers dator funkar inte som den ska. Sitter vid pappas dator men här finns inge photoshop. Lite dåligt enligt mig. Vet inte hur jag ska kunna klara mig utan vår dator. Har redan uppståt problem pga det. Skulle behöva en låt (it ends tonight-all american rejects) till mina pianolektioner. Jag ska lära mig att kompa den men min lärare har inte hört den. Det är meningen att jag ska skicka den till henne via mail men jag kan inte. För låten fanns ju såklart på datorn. Nån som har den på skiva kanske? Eller som kan skicka den till mig? Var snäll och säg till.

Imorgon fyller systeryster 18år. Hon ska få en upplevelse av mig. Kan skriva vad hon fick på söndag. Även av mamma och pappa ska hon få det. Vilket jag fick reda på idag.

Tror jag skiter i dammsugaren och tar fram en bok. Fixar det imorgon istället.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag är nästan säker på att jag har den, ska jag skicka?

2010-01-08 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0