In school

Hello.
Sittre i skolan och har rast. Sedan blir det estetiskverksamhet. Det var så jäkla jobbigt att gå upp i morse, ville bara ligga kvar i sängen och sova. Ska nog sova på bussen hem.
   Igår var försökringsbolaget hemma hos oss pch tittade på garaget. Vi kommer få ett helt nytt. Har lite svårt att fatta det. Vårt garage var gammal och fult. Jävligt ruttet var det. Men det är en bra bonus. När pappa har kommit hem från England ska vi börja skriva listor på saker som brann upp. Vi har fått två veckor på oss. På den tiden ska vi även tvätta saker som vi vill behålla och som är hela. Vi kommer få 100kr/h för det. Det blir till att tvätta moppen i alla fall. Den är väldigt svart. Idag när jag kommer hem har jag tänkt titta hur garaget ser ut, såg bara det när det var mitt i naten precis innan brandkåren körde. 
   På mattelektionen var jag verkligen inte på humör. Gjorde 2 uppgifter i boken och kom försent med flit. Missade gemongången. Ops! Skit samma kände inte för det. Inte mitt fel att jag inte är på världens bästa humör. 
  När skoldagen var slut igår gick jag och Sandra till Hemmakväll. Jag köpte godis för 50kr. Det var kaningott. 
Tro mig det behövdes. Åt inget på bussen hem dock, jag somnade. 
   Just nu sitter pappa på tåget till köpenhamn, kl 18:00 tar han flyget till England. Han ville inte åka men det var tvunget. Jobb liksom. Men jag är glad för han ska köpa You me at sixs nya skiva till mig! Längtar tills han kommer hem på lördag. Då ska det lyssnas på musik på högsta volym i vardagsrummet.

//Juuuss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0