En dag på isen

Idag har jag med familj varit hemma hos farmor och farfar. Jag och syrran åkte skridskor på sjön, det gick ju inte så värst bra för mig. Jag låg för det mesta på isen och skrattade åt mig själv för att jag inte klarade stå upp i mer än 5 minuter åt gången. Dels för att jag inte hade mina egna skridskor, jag var tvungen att låna ett par från Tuva. När jag och syrran skulle ta skridskorna i tvättstugan så hittade vi inte mina. Mamma snackade en massa om att vi hade lånat ut dom men det visste jag att vi inte hade. Efter ett tag gick pappa ut till ''garaget'' för att se om de var där. Han hittade bara skenorna som tillhört dem. Jag älskade de skridskorna, det var ett par CCM som jag fått i julklapp av farmor och farfar. Men det vara bara att lägga till dem på listan över förstörda saker i branden. Det är saker för ca 90 000 som blev förstörda. Visst det är bara saker men vissa saker betyder faktiskt något.
Well enough of the sad shit. Jag hade i alla fall kul. Imorgon tänker jag lägga upp lite bilder, just nu pallar jag inte och har inget speciellt för mig imorgon.

Ha en bra lördagskväll
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0