Today is the day. It's Friday at last.

Jag ska börja med att tacka syrrans klasskompis för den fina kommentaren på förra inlägget. Jag använder inte en nettopåse in public (fyi). Heh.

Idag har jag varit hemma från skolan och jag kan faktiskt säga att jag mår mycket bättre nu. Förkylningen är snart borta, och imorgon är det dags för Neverstore konsert. I'm excited!
Pianolektionen gick bra idag och på torsdag är det konsert. Känns lite nervöst men det ska nog gå perfa ändå.

Kom gärna och kolla. Det är på Hasslaröd 18.30 (tror jag).
//Juuuss

Btw. Jag kom just på att vi har matte och engelskaprov nästa vecka och eftersom jag inte var i skolan idag har jag inte böckerna hemma, så nu kan jag inte plugga i helgen. Hoppsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0