This is the blackout! Coming to your town.

Sitter i datorsalen i skolan och har historia, jag skulle behöva extremt mycket hjälp men Banafshe är sjuk. Jag har inte gjort alls mycket på arbetet. Börjat lite här och lite där, men men vi får se hur det blir. Ska se om syrran kan hjälpa mig lite när jag kommer hem. Hon ska nog få hjälpa mig lite med min piano läxa med om hon vill och har tid. Fast det tror jag inte hon har. Jag tror hon sa något om ett prov, vet inte i vilket ämne dock.

Imorse råkade jag somna om. Skulle ha gått upp halv sex, men gick inte upp förren tio i. Ops! Blev lite stressigt ett tag men det fixade sig.

Åter till historia ett tag till.
//Juuuss

Btw. På lördag är det Neverstore i Malmö på Kulturbolaget med syrran, Siggis, Emmy och hennes pappa. I am stoked!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0