I've never told a lie, and that makes me a liar.

Har precis tittat färdigt på All Time Low MTV unplugged. Köpte den på skivlagret innan idag. När jag gick dit tänkte jag köpa Neverstores nya men det blev inte så. hade inte pengar med mig till at köpa båda så Neverstore får vänta tills imorn.

Jag kom även hem 30min tidigare än vanligt idag. Jag tog tåget till Hässleholm där jag skulle byta tåg mot Alvesta Växjö. När jag kom dit var tåget som går en timme innan så sent att jag hann med det. BIG smile på det!
Snart kommer mamma hem och då blir det middag med familjen sen ska jag öva på min pianoläxa.
Wish me luck!
//Juuuss


Kommentarer
Postat av: lönsingen

jag vet en sak som endast du och jag vet... nämligen att du inte övade på piano läxan. för att jag ska vara tyst och inte skvallra vill jag att du träffar mig utanför stationen med alla dina bandtröjor i en netto påse. uppfyller du inte dessa kraven kommer jag kontakta din mamma.

MVH lönsingen

2010-02-12 @ 15:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0