I wish I knew why, just let me know if I'm wrong or right.

Nu har jag laggt upp några fina bilder för er att titta på. Imorgon kommer det kanske fler, vem vet. ;)
Igår var jag hemma hos Emmy. Vi kollade på film (3st) och gjorde ett försök till att åka pulka. Haha. Pulkan gick inte så bra. Vi är lite för stora för den lilla backen nu mera. Fast det var lite för mycket snö också. Vi kom inte ner! Vi såg nog lite små roliga ut. Två 16åriga tjejer sittandes i en röd pulka i en för liten backe. Men kul hade vi!

Idag har jag gjort min debattaktikel i samhällskunskapen och tagit det lungt hemma. Nu ikväll ska jag kolla på OS med Syrran och mamma. Pappa åkte till England vid tre imorse. För någon timme sedan pratade mamma med honom och ja, han har råkat skada fingret lite. Vet inte riktigt vad som hände men fingerblomman mår inte så bra. Eller jaa, det finns inte så mycket kvar av den. Tror han fastnade i motorcykeln på något sätt när han skulle lyfta den. Vi får väl se när han kommer hem om några dagar.

Nu ska jag nog fixa lite te. Jag fryser...
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Emmy

vi gjorde faktiskt snygga snöänglar oxå ;)

2010-02-24 @ 23:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0