Curling tittande

Helljo!

För tillfället sitter jag vid köksbordet och tittar på curling. Sveriges damer ligger under. Snart ska familjen ta en fika med chokladbollar, glass och lite te för min del.
   Denna dagen har varit ganska bra. Engelskaprovet gick mycket bättre än matten och jag hoppas på ett VG+ eller kanske till och med ett MVG. Det skulle sitta perfekt. Idag fick vi även sluta tidigare eftersom Lina var sjuk, så jag var hemma redan lite efter två.
  Nu ringde min moster precis och frågade om jag kunde ta med mormor hem från stan imorn. Hon ska tydligen till sjukhuset och skulle egentligen åka med min andra moster hem men hon mådde inte bra. Det kommer bli lite jobbigt eftersom jag ska först ta tåget till Hässleholm och sedan bussen därifrån. Fast det var inte säkert hon skulle åka med mig så vi får se.

Idag kommer inga Neverstore bilder pga att jag vill kolla på OS så det blir imorgon.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0