Dessa måsten!

Söndag kväll och på fredag börjar skolan igen. Jag vill inte. Jag vill inte! Jag vill inte!!
Nu vet ni vad jag tycker om det. Det är bara...lite för tidigt för det ännu. Jag vill inte börja gå upp klockan sex på morgonen igen. Men jag kan nog inte göra mycket åt det. Jag får helt enkelt finna mig i att jag inte kan sova till elva om dagarna längre. Det är sorligt, men jag antar det är dags att återgå till verkligheten lite. Och ju snarare skolan börjar dessto snabbare kommer oktober. Det kommer vara det som drar mig upp ur sängen. Men sen?
Oktober betyder höst, regn och kyla. Sånt jag inte gillar. Jag kan inte förstå hur jag klarade mig igenom förra läsåret. Men jag gjorde det. Även fast jag inte är så nöjd med betygen. Jag får se till att bättra mig. Jag bara måste. Jag vet att jag kan bättre än så, men jag måste visa att jag kan också.
Det slog mig nu att jag inte har spelat piano på hela sommaren. Det är riktigt dåligt av mig. Jag kan inte sätta fingret på varför, jag älskar spela piano. Nu vet jag vad jag ska göra imorgon! Tills dess dyker jag in i cdskivornas värld.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0