Shrink the world tonight

Klockan är bara lite efter nio på kvällen och jag är dödstrött! Idag ville alla ha min hjälp på jobbet. För en gågns skulle var det massor att göra. Men det som tar tid är att flytta böcker och damtmorka. Ska fortsätta med det imorgon till och med. Jag gillar mitt jobb men det är skönt att det snart är slut. Är ledig i två veckor sen börjar skolan igen. Fick brev från LBS idag, vi börjar tydligen den 20 och inte den 19 som alla har trott. Ettorna börjar då men inte vi. Skönt att börja en fredag! Dessutom är det ju bara upprop så det tar inte alls lång tid. Det är bra med en liten slapp start. Dock har man gått upp klockan sju i snart tre veckor, så det kommer i alla fall inte som en chock.
Nu ska jag bannemig sova!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0