Shopping humör

Lördag efter fredagen den trettonde. Som tur var hände inga större missöden. Bara ett halsband som skulle gå sönder för mig, plus lite missöden med hemfärden från Malmö. But I'm all good. Dock skulle ju pappa åka till England igår. Flyget var väldigt väldigt försenat. Tror mamma sa han landade vid tre i morse. Kul!
Men idag ska jag ta det lugnt och kolla lite på Glee boxen jag har lånat av Emmy. Lyssna på musik och läsa Rock sound, alltså bara vara allmänt glad.
Igår fick jag med mig ett par nya jeans hem och på måndag ska jag beställa nya hörlurar. Förmodligen även en externhårddisk. Får passa på när jag har pengar. Men jag tänker inte slösa med än 1700. ;)
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0