Vad är det för dag imorn...

Vad är det för dag imorn? Det är ingen vanlig dag för det är Josses födelsedag!

Precis övat på pianoläxan. Känns som det äntligen går bättre med den där jäkla låten. Jag är stolt över mig själv nu faktiskt. Efter en fika spelar jag nog lite till. Syrran kanske vill sjunga nu när jag kan låten i alla fall. Kan ju inte garantera att det blir rätt men bättre än innan är det minnsan! Måste även städa rummet innan det blir sängdags också. Det kommer ju gäster imorgon! Vet fortfarande inte vad jag vill ha som efterrätt. Får kolla på lite recept innan kvällen är slut.

//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Mynt och Muffins AB

Grattis Josse! :)

2010-04-23 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0