........This could be heaven or this could be hell

Orkar inte lägga upp bilder idag. Tröttare än igår... Vet inte varför dock. Imorgon får jag ta tag i skolarbeten och sedan blir det grillning med lite people på kvällen. Lördag är det isshow (är det två s?) och städa rummet antar jag. Allt innehåll i väskan från skåneresan ligger på golvet. Lets just say, jag gillar inte att packa upp när man varit iväg. Skrivbordet är täckt med saker, påskägg, kamera, pennor, vantar, böcker, ipod, av någon anledning ligger även syrrans mobil här. Hon har en vana att lämna sina saker på mitt rum. Upptäckte nu även att sängen är fylld med prylar. Får rensa den för nu vill jag sova.

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0