The skåneresa

Igår satt man och snackade med folket på msn i över 6 timmar. Men det blev aldrig drygt! Det ni. Mycket saker diskuterades men mest den episka skåneresan som äger rum tisdag-onsdag. 

Juuuss säger:
sen hem?

*Millejje* ~ Som en skugga ur mina drömmar säger:
toppen

Juuuss säger:
blir ju fin fint

*Millejje* ~ Som en skugga ur mina drömmar säger:
FOLK VI HAR RESPLANEN!

Juuuss säger:
JAG ÄR SÅÅÅ SMART

*Millejje* ~ Som en skugga ur mina drömmar säger:
SÅ JÄVLA SMART JUSS!
fan va underbart
SKÅNE PÅSKLOVET 2010 HÄR KOMMER VI

beatrice säger:
förlåt för att jag har varit off 

*Millejje* ~ Som en skugga ur mina drömmar säger:
hahah

beatrice säger:
tycker ni kan ta hela resplanen

*Millejje* ~ Som en skugga ur mina drömmar säger:
du missade allt bea
you go Jusse

Dock ändrades planen flera gånger om efter det. Tack vare en viss Felicia, aka Felix.
Hoppas ni hade en bra lördagskväll. I know I did. Nu ska jag städa klart mitt rum.

Bara för att det var kul (Felicias msnfest)

*Millejje* ~ Som en skugga ur mina drömmar säger:
nej, de är svårt att gruppdricka på msn

Juuuss säger:
hahaha

Felix säger:
Haha, nä, men det hade varit ett bra festupplägg
Ingen hade kunnat slåss
Alla hade bara kunnat däcka på sin säng

*Millejje* ~ Som en skugga ur mina drömmar säger:
om vi dricker?

Juuuss säger:
jag slåss inte jue

Felix säger:
Och alla hade i princip kunnat sitta nakna för ingen hade sett en
Det hade varit den bästa festen ever

*Millejje* ~ Som en skugga ur mina drömmar säger:
okej, då vet vi vad du drömmer om felix

Juuuss säger:
hahahhaha
det blir nästa påsklov

 Felix säger:
Ingen hade märkt någon skillnad i stavning för alla hade samtidigt börjat skriva fel
Man hade kunnat lyssna på vilken musik man ville


//Juuuss


Kommentarer
Postat av: Micke (aka. Milla)

Sv; Vi är så jäkla bäst (H)

2010-04-04 @ 14:28:00
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0