Take off your colours

Det är måndag ingen och alla är lite allmänt sega. Morgonen började med att jag inte vaknade utav klockan så steg upp 20 minuter senare än vanligt. Och såklart skulle tåget vara sent just idag. Som tur är det sovmorgon imorgon. Då börjar vi inte fören vid tolv. Hur gött som helst! Jag fick definitivt inte nog med sömn i helgen. Och igår satt jag uppe och gjorde multimedia. Jag vet att jag borde ha gjort det under dagen men det var så fint väder ute. Så det blev inte av. Satt och läste i solen istället. Det var dumt gjort. Men skönt för tillfället var det i alla fall. Nu blir det åter till skolarbetet och multimedia. Vi har egentligen engelska men eftersom jag är trött på att öva inför nationella lägger jag energin på något viktigare. Ifall man inte kan engelska nu är det lite sent att plugga på det. Andra nationella är på onsdag. Det gör även så att vår sovmorgon på onsdagar fösvinner. Vi borde få kompensation för det så jag hoppas vi får det. Tror vi skulle sluta tidigare den dagen. I really hope so!

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0