Springtime

Okej så idag var det nationella. Kasst tema iår om något! Kan det inte vara något kul för en gångs skull?! Tror det gick ganska bra. Har även valt profiler inför tvåan och trean. Efter många om och men blir det foto och event. Inget webb jag vet, jag är själv lite förvånad men det känns bra med event just nu. Lånade hem en kamera idag med. När jag kom hem från biblan gick jag ut och fotade. Satte kameran på självutlösning för att syrran inte är hemma, så det blev till att fota mig själv. På första försöker fastnade min mössa i ett träd! Ni ska få se resultatet.

'
Var även hos mormor en runda och fotade hennes hundar. De är så sjukt söta!





Nog med bilder för idag. Kanske kommer fler imorgon. Får se. Nu ropar kudden mitt namn
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0