Say what you need to.

Solen börjar krypa fram bland molnen vilket betyder att jag ska sätta mig i växthuset med matteböckerna. Har tänkt hela lovet att jag ska plugga men som vanligt har det inte blivit så. Samma sak med pianospelandet. Men eftersom det är söndag idag så ska det hända saker, och jag börjar med matten. Sedan blir det lite piano och möjligtvis fixar jag även lite med bilderna till multimedian. Forhoppningsvis är det inget jag har glömt som ska vara klart. Matten är i alla fall akut. Det kommer inte bli något VG för mig, det får nog bli bra med ett G. Det är lite sorligt faktiskt.
    Men... jag fyller år om 12 dagar vilket gör mig glad. Fast som sagt önskar jag mig inget annat än pengar. Dock har jag funderat lite. Jag fick sommarprao på biblan så jag ska kanske vänta med kameran. Men då är problemet att jag får inte lönen förren i augusti, och det är länge tills dess. Om jag köper den i maj när man fått studiebidraget har jag inga pengar på hela sommaren. Det är inte heller så kul. Jag har ignen aning om hur jag ska göra. Några ideér kanske?

//Juuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0