It's gonna be hard when I'm gone

Tar en liten mini paus från mattepluggandet. Jag orkar verkligen inte plugga. Speciellt inte matte för den delen. Vill ha tillbaka min gamla lärare och mitt stadiga VG/VG+ från högstadiet. Jag kämpar förgäves för att hålla det. Det går bara inte. Allt som har med matte att göra skriker G, G, G! Jag vill inte ha ett G! Jag är helt enkelt inte nöjd med det. Jag vet att jag är bättre än så, men Jennys udda provupplägg sabbar allt. Jag vill ha vanliga hederliga poängprov. Jag bryr mig inte om att hon tycker att det inte mäter kunskaperna rättvist. Det gör det visst! Det har alltid funkat innan så varför skulle det inte göra det nu? Det driver mig till vansinne. Orkar inte försöka mer, det känns så onödigt. Det går ju ändå inte.
   Nu sattsar jag min föredetta matte-energi på engelskan. Det borde gå bättre. Om inte bryter jag ihop.

//Juuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0