I love the way that you move

Ja, vad har jag gjort idag? Inte ett skvatt om jag ska vara ärlig. Men det känns skönt. Igår och i lördes drogade jag Yellowcard. Så idag var det dags att droga lite The Audition. Deras tre skivor har gått på repeat hela dagen medans jag har läst. Beslutade mig för att förbereda mig inför de nationella i engelska framöver och började läsa en av min engelska böcker. Tänkte jag skulle hinna med alla innan proven, det vill säga innan 28 april om jag inte har fel för mig. Det lär bli svårt men eftersom jag inte ska spendera pengar på en månad kan jag ju lika gärna läsa. Och nu ska jag fortsätta med det!

Ha det bra. Bloggar igen innan jag åker till stan imorgon. The random gänget ska sova hos Plagmans och sedan blir det en Episk Skåneresa på onsdag. Kommer hem på onsdagkväll vid nio om inget går fel på vägen. ;D

//Juuuss


Kommentarer
Postat av: Emmy

Ha det så kul på er skåne resa ;)

2010-04-06 @ 09:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0