Bye for now.

God morgon folket!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan packa ner det sista. Väskan är ganska så proppad med saker, tog bara den gröna jag har som skolväska. Och en mega påse med sovsäck och kudde. Hade lite problem igår med sovsäcken. Trodde alla var nere i morfars sommarstuga men som tur var hade vi en hemma. Inte den jag ville ha dock. Men men, tror inte jag kommer sova så mycket ändå.
   Nu på morgonen innan mamma åkte till jobbet kom hon in med 40kr till mig. Matpengar tydligen, jag som inte ens bad om det. Föräldrar är jäkligt bra att ha!

Have it nice. Skriver nog på onsdag när jag kommer hem. Bjuder kanske till och med på några bilder. Vem vet, vem vet. För övrigt hoppas jag att Malin har det bra på andra sidan havet (USA), vi blev lite oroliga igår pga jordbävningen och så.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0