You treat me just like another stranger

Sitter och tittar på Paramore mtv unplugged, snart blir det glass och historia. Provet är inte fören 2 december men det är lika bra att börja så smått. Kanske skriver klart engelska arbetet när jag ändå är igång, jag har inte mycket kvar och det är skönt att bli klar i god tid. När jag tänker efter hoppar jag historian och gör bara engelskan så hinner jag bli klar innan Grey's Anatomy. Förhoppningsvis.
Skoldagen blev inte lång idag heller. Slutade tidigare även idag. Precis som jag önskde så var Lina sjuk och vi kunde göra klart vårt arbete. Ett stort smile på det! Trodde aldrig vi skulle klara det.
Imorgon är det sovmorgon. Det som gör torsdagar jobbiga är att vi har idrott. Tycker inte det är kul lägre. Fast man går ju inte på mellanstadiet och leker spökboll varje lektion. Jag var bäst på det (inte)! Idrott är jobbigt när det är seriöst. Men imorgon är det piano lektion och det gillar vi. Om man har gjort läxan, den här veckan har jag faktiskt gjort det så it's all good.
Nu blir det engelska
/Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0