Söndag,söndag

Söndagar är nog den veckodag jag gillar minst. Den sista dagen i veckan då man måste göra allt man inte gjort de andra dagarna. Då man måste göra alla sista minuten projekt. Allt som ska vara gjort till veckan som kommer. Söndagar brukar vara mina städ-och läxdagar. Så blev det även idag.
Storstädning av rummet som mamma har tjatat om hela veckan lång. Efter det läxor och nöjessurf. Men det blir ju oftast att man sätter sig och tittar på One Tree Hill och Gossip Girl vid slutet av dagen.

Titta gärna in på min musikblogg, där jag lägger upp dagens låt (varje dag). juuuss.blog.se/musik
Idag är det 23 dagar kvar till Paramore, You me at six, Paper route och ? i Köpenhamn.

Hoppas ni har haft en bra söndag
/Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0