Pain

Hello people!
Just nu sitter jag och har jävligt ont i armen och huvudet. Vi tog sprutan mot grisen idag. En kille i spel svimmade till och med. Dessa dumma biverkningar! Ta fram ett bättre vaccin för bövelens! Jag kan ju knappt lyfta armen längre. Men snart ska jag trösta mig med glass och Grey's Anatomy.
Inte för att det tar bort smärtan. Inte ens alvedon hjälper. Jaja jag går i alla fall inte baklänges, haha. Alla måste ju ha hört om tjejen som bara kunde gå baklänges efter att hon fick sprutan. Men ofta sånt händer liksom.

Just nu tänker jag mest på hur jag ska lyckas få av mig tröjan, eller snarare de tre tröjor jag har på mig.
Och inte nog med det. Vi har idrott imorgon. Styrketräning om jag inte har fel för mig. Sen mediaproduktion, förmodligen fota eller likanande. Det räcker inte det heller, har en pianolektion direkt när jag kommer hem. Fattar inte hur det ska gå till.
''Life sucks and then you die. Yeah I should be so lycky.''

Tänkte jag skulle lägga upp dagens låt, men såklart finns inte den på youtube.

Nu ska jag ha glass. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0