Löööve week <3

Denna veckan är det kärleks vecka i skolan. Det är fullt med ballonger som ser ut som hjärtan på väggarna. Alla klasser har även skrivit en dikt var, spelklassesens var lite rolig (den hade ju såklart med datorer att göra).
Idag så fick vi till och med pepparkakor. Det gillar vi riktigt mycket. :D Det fixar ju även till julstämningen.
På tal om jul så har jag inte köpt en endaste present, har ingen aning om vad som ska köpas. Någon som har en idé?

Idag har jag varit totallt seg och flummat för det mesta. När jag kom hem började jag och syrran skriva en ny text till Break your little heart (All time low), den blir omgjord till en jullåt. Vi har ännu bara hunnit med reffrängen, but it's looking good.

En liten dikt dagen till ära.

My Sweetheart

So often when I am embracing you,
It seems that you exist in this world
only because of me and I exist because of you.

It's not easy to wander in this world
and not lose one's way,
but the greatest happiness of all
is in giving joy to one's beloved.

And if the king can have his throne,
and if the bird can have his Spring nest,
and God can have his heaven,
then I, my sweetheart, I can have you!

- Jonathan Townsend -

Nu blir det pepparkaksglas med vitchocklad sås <3
/Juuuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0