It's not a dream anymore

Jag har fortfarande ont i armen och den är lite svullen. Fast det känns mycket bättre idag. Det har varit en chill dag i skolan. Mer än halva klassen var borta, vi var 13st på idrotten. 

Ikväll blir det att skriva film recension, käka glass och titta på EMA's. Jag hoppas Paramore vinner best alvernative. Om de inte gör det blir jag arg, och vill inte gå till skolan imorgon.
Okej det var kanske lite väl överdrivet men ni fattar.

Just nu ligger syrran i mammas och pappas säng och klagar som in i helvete. Visst jag vet hur jäkkla ont det gjorde i armen igår. Men jag gnällde inte såhär mycket i alla fall. Jag bet ihop! Nu ska jag ta fram ett suddi till henne med.
Syrran: Kan du ta fram ett suddi till mej? (Ger mig pennskrinet)
Jag: Jaja okej
Syrran: Det ovala tack. Det finns många där i.
Så trög som jag är tar jag fram ett rektangulert. Sen ett kvadratiskt, och sist det ovala. 
Jag: Men de hade i alla fall runda kanter :D 
Syrran: Brister ut i gapskratt.


Dagens låt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0