Samma visa dag in och dag ut.

Sitter och gör absolut ingenting. Det är ganska söknt. Ibland.
Jag och Sandra har precis redovisat på engelskan, vi var den ända gruppen som var klara idag. På grund av detta slipper vi engelska på onsdag! Vi ska bara lata oss när restan av klassen redovisar. Riktigt gött!
Som de flesta dagar åt vi på donken, och jag träffade Ebba och Hanna en stund. De ska kanske ta bussen hem samtidigt som mig. Stort smile på det. :D
När jag kommer hem ska jag öva på pianoläxan och plugga lite historia. Men jag tror jag lägger mig och sover en stund innan. Jag känner mig extermt seg idag. Fast vem gör inte det? Samma visa varje dag. Skola,hem,sova,läxor,äta,sova. Jag har skaffat mig en daglig rutin.

/Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0