If it's not real you can't hold it in your hand..

...you can't feel it with your heart, and I won't believe it. Lyssnar på Paramore framför kaminen med datorn. Snart ska jag kolla igenom matten lite eftersom vi har prov imorgon. Efter det ska jag försöka bli klar det estet arbetet, har ingen aning vad jag ska skriva mer. Dagen har varit som vanligt. Skola och alla är allmänt flum på lbs.

Imorgon ska jag till tandis i Hässle och röntga mina tänder eller något liknande. Vet inte riktigt vad som ska hända men det är mojs som måste göras innan tandställningen. Jag längta tills jag får den så jag kan få fina tänder. :D

Nu blir det matte :(
//Juuuss

Ni kanske tycker min blogg inte ser så fin ut just nu. Jag hinner inte fixa en ny header idag. Blir nog på onsdag om inte senare än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0