En elefant balanserade på en liten liten spindeltråd...

... det tyckte han var så intresant så han gick och hämtade en annan efefant.
Vet inte varför det poppade upp i huvudet på mig. Men men, let's face it. Jag är inte som alla andra.

Idag har jag varit med Syrran och pappa i stan och handlat. Det blev lite julklappar och mat. När vi skulle köra från stan hörde vi en jäkla massa sirener och mojs. Då var det en buss som hade kört in i resecentrum, i terminalen och sedan ut på andra sidan till och med. Hoppsansa, det var nog lite halt där ja.
När vi kom hem tittade jag på bilder på norra skånes hemsida. Det såg inte så fint ut.

Nu ska jag titta på Ugly Betty. får se om jag hinner logga imorgon. Det kommer bli en stressig dag.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0